15 June 2015

Sebulan di Matrikulasi Selangor

This week dah sebulan aku dekat sini. Which is crazy. Aku rasa macam baru semalam daftar. Cepatnya masa berjalan ya Allah.

Aku homesick teruk. Aku macam tak kuat dah nak study dekat sini. Aku taktau kenapa. Aku bukan tak boleh. Aku boleh je tapi aku stress. Aku tak biasa. Aku tak suka. Too much negetive thought.

Before this aku nak amek dentistry. Tapi taklah. Aku taktau aku boleh handle ke tak. Dekat sini pon aku dah macam apa.

Aku still nangis lagi walaupun dah baru sebulab. Aku taktau lah apa kena dengan aku ni. Mak aku pon taktau. Everytime dia hantar balik sini aku nangis. Asa something dalam hati ni yang buat aku rasa macam tu.
thank you ♥

No comments:

Post a Comment

 
Deserved by Me | Please Respect | Don't Copy Mine | Sincerely DramaLover